Умови доставки та оплати
Доставка здійснюється тільки по передоплаті.Способи доставки
- Вартість доставки розрахувується згідно діючих тарифів Нової Пошти. Це залежить від ваги та об`єму товару. Доставка здійснюється на вантажні відділення або кур`єром на адресу.
- 1.Меблі компаніями-перевізниками відправляються тільки в додатковій транспортній упаковці (обрештування або флет бокс) і страхуються на суму вартості товару. 2.Без обрешітки меблі відправляються тільки за погодженням з клієнтом і не підлягають страховці, відповідальність за пошкодження вантажу покладається на одержувача. 3.При прийомі товару необхідно переконатися, що товар приїхав згідно декларації (кількість транспортних місць) і із збереженням цілісності упаковки (обрешітки і заводської упаковки). У випадку, якщо бій був виявлений у момент прийняття застрахованого товару: • Необхідно зробити фото стікерів транспортної упаковки, стрикерів на заводській упаковці, фото вантажу, на яких добре видно пошкодження; •Звернутися до співробітника транспортної компанії для перевірки цілісності виробів усередині упаковки; •При виявленні внутрішніх пошкоджень: зробити фото битих деталей і скласти Акт-претензію на кількість пошкоджених упаковок, в яких був виявлений бій. •Всі фото, копію акту та інформацію про пошкоджені вироби необхідно надати провідному менеджеру. •Підпис клієнта в декларації на отримання товару від компанії—перевізника свідчить про те, що одержувач не має претензій щодо цілісності вантажу. У такому разі фабрика залишає за собою право відмови в оформленні рекламації. При наявності пересортиці, нестач за замовленнями, повідомляти про таке не більш ніж через 5 робочих днів після отримання посилки.
Способи оплати
- Надсилається товар фірм Неман, Мікс Меблі, Фьюжен, Софія, Арт ін Хенд і т.д. (За умови передоплати від 15-20% вартості товару).
Гарантія:
У разі некомплектності за умови цілісності заводської упаковки:
1. При виявленні порушень якості виробу або некомплектності згідно з інструкцією зі збирання для оформлення претензій на фабрику обов'язковим є надання:
- фото упаковки (підтвердження її цілісності);
- фото стікерів (ідентифікація виробу та заводське маркування);
- фото дефектних деталей.
2. Зв'язатися з провідним менеджером для вирішення питання з рекламації, надавши фото та детальну інформацію про дефекти.
3. Після розгляду ситуації відділом рекламацій протягом 5-ти робочих днів, озвучується рішення щодо ситуації.
Після складання меблів претензії щодо невідповідності якості окремих деталей, наявності ознак спроб самостійного усунення дефектів, відсутності всіх зазначених фотопретензій не розглядаються.
1. При виявленні порушень якості виробу або некомплектності згідно з інструкцією зі збирання для оформлення претензій на фабрику обов'язковим є надання:
- фото упаковки (підтвердження її цілісності);
- фото стікерів (ідентифікація виробу та заводське маркування);
- фото дефектних деталей.
2. Зв'язатися з провідним менеджером для вирішення питання з рекламації, надавши фото та детальну інформацію про дефекти.
3. Після розгляду ситуації відділом рекламацій протягом 5-ти робочих днів, озвучується рішення щодо ситуації.
Після складання меблів претензії щодо невідповідності якості окремих деталей, наявності ознак спроб самостійного усунення дефектів, відсутності всіх зазначених фотопретензій не розглядаються.