Продавець Меблевий "Центр" розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
198 відгуків
Магазин не працюєДзвонити

Замовлення та повідомлення, залишені у вихідні або у не робочий час, будуть оброблені на наступний робочий день згідно з графіком.

+380 (66) 842-42-38
+380 (96) 871-16-48
Меблевий "Центр"

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Повернення можливе протягом 14 днів за рахунок покупця після отримання. Товар для повернення повинен бути належної якості, а саме: - відсутність слідів використання споживачем: подряпин, відколів, потертостей, плям тощо, - збережена та не пошкоджена товарна упаковка, - збережені всі ярлики та заводське маркування, - збережені споживчі якості товару, - повна комплектація, - відсутні будь-які механічні пошкодження, - відсутні сліди користування. - товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка; - збережено всі ярлики та заводське маркування, чеки, з оформленням акту рекламації/повернення та наданням фото товару у збереженому товарному вигляді. Повернення товару відбувається службою доставки Нова Пошта за тарифами транспортної компанії за рахунок покупця Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем у два способи: - переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання поверненного товару, - повернення коштів через післяплату "Нова Пошта" Умови повернення для товарів неналежної якості: За рахунок компанії: тільки при виявленні дефектів чи виробничого браку (з оформленням акту рекламації та наданням фото товару). У разі отримання та виявлення Клієнтом товару неналежної якості (заводському браку ) або пошкодженні при доставці Клієнт може зв'язатися з менеджером по контактному номеру телефону (066) 8424238 та повідомити про бажання заміни або ж повернення товару. Це робиться на відділенні Нової пошти, в момент отримання замовлення. В індивідуальному порядку вирішити питання: - при виявлені товару неналежної якості Клієнт має право запросити знижку на товар, - при виявлені недоліків товару які не підлягають ремонту, Клієнт може запросити заміну товару або ж повернення коштів. Повернення коштів на карту за домовленістю між Клієнтом та Продавцем в день отримання товару на склад продавця. Товар виготовлений за індивідуальним замовленням (матраци, дивани тощо) поверненню та обміну не підлягають! Прийом товару у відділенні транспортної компанії Нова Пошта: Меблі відправляються лише у додатковій транспортній упаковці (обрешетування) та страхуються на суму вартості товару, необхідно переконатися, що товар приїхав згідно з декларацією (зі збереженням цілісності упаковки). Підпис клієнта в декларації на отримання товару свідчить, що не має претензій щодо цілісності вантажу і фабрика залишає за собою право відмови в оформленні рекламації.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner